Persoane interesate

castiga bani online


Zilnic vedem sute de reclame de genul castiga bani online
Asa ca am cautat si eu pe net sa fiu informat sau de ce nu sa fac bani pe net
Am văzut o grămadă de discuţii despre cum se fac bani pe net si peste tot sfaturi, îndrumări si am ajuns sa ma intreb a meritat efortul si timpul pierdut
E o intrebare care ii framanta pe multi…inclusiv pe mine
Incepând de dimineaţa şi până seara, mulţi dintre noi ne punem întrebări de genul:
• Cum se fac bani pe net ?
• Câte bloguri să îmi fac ?
• De câte ori să scriu pe zi ?
• Eu câţi bani caştig ?
• Ce fel de blog sa imi fac ?
• Despre ce să scriu ?
• În ce limbă să scriu ?
• Cât de lungi să fie postarile ?
• Cum îmi măresc traficul pe blog ?
• Ce host să folosesc ?
Poti lasa mesajul tau cu idei, sfaturi, esecuri si iti multumesc anticipat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite