Persoane interesate

Primul discurs dupa 13 zile de protest. Unde suntem si ce avem de facut ?

Am urmarit azi discursul presedintelui si multumesc pentru lectia de politica, etica, istorie si economie primita gratuit.
Am urmarit aceasta "interventie cu romanii" si nu imi vine sa cred ce am auzit, discursul seamana cu propaganda pentru campania electoral.
De asta aveam nevoie acum ?
”Modernizarea, Revizuirea Constitutie, O nouă lege electorala, Lupta împotriva corupției, Zona euro, Locuri de muncă’’


De ce au iesit oamenii in strada ?
Reforma ?
Locuri de munca ?
Saracie ?


Eu tot nu reusesc sa inteleg in ce consta modernizarea asta a statului .
Nu trece nici o zi in care sa nu vad oameni disperati ca nu au locuri de munca, ca nu au ce manca, ca nu au bani de medicamente, oameni care cauta zilnic prin gunoaie pentru o coaja de paine.
Ma opresc aici nu vreau sa ma enervez sa mai vorbesc despre sanatate, invatamant si multe altele.
Daca nu iesi printre oameni nu vezi ca majoritatea populatiei tari are probleme .
Numai de curiozitate incercati sa studiati dantura celor din jur.
Asta e modernizarea statului ?
Asta e saracie, degradare, umilinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite