Persoane interesate

Povestea unei fotografii - Arta la pachet

Ca fotograf si blogger particip la diverse evenimente si cum e de asteptat nu public toate fotografiile doar o mica parte din ele sau in unele cazuri nimic daca a trecut ziua sau acel eveniment.
De cele mai multe ori aleg 2 sau 3 fotografii care imi plac le personalizez si apoi le public.
Mi s-a confirmat inca o data, chiar daca am mai patit asta, de ce nu e bine sa dai munca ta fara sa o personalizezi. Asta e si motivul  postarii de azi.
Tot timpul sunt contactat de diferite persoane ( simpli oameni, persoane publice sau vedete) si rugat  daca mai am fotografii de la acel eveniment si daca pot sa le trimit.
Dupa ce le ofer gratis munca mea si anume fotografiile originale, constat ca fotografiile mele ajung in spatiul public in mediul online fara a se specifica cine este autorul.
Aceste fotografii sunt apoi preluate de diferite publicatii, bloguri, pentru ca nu sunt personalizate.
Pot da sute de exemple (vezi foto)
Altii beneficiaza de pe urma muncii mele.
Incepand de azi nu mai ofer Arta la pachet.
Vreti fotografii le primiti personalizate, sau daca le doriti fara sigla platiti si primiti fotografiile originale pe hartie cu factura si chitanta sau in format digital.
Va multumesc pentru intelegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite