Persoane interesate

O zi speciala

Cum as putea sa gasesc cuvintele potrivite ca sa exprim ce simt acum cand descopar ca astazi nu m-ati uitat, pentru gestul de a imi aminti ca imi sunteti aproape.
Un simplu ''multumesc'' nu este de ajuns pentru toate aceste momente frumoase. 
Prin acest gest simplu de a spune '' La Multi Ani''
am inteles ca exista o legatura care nu tine cont de varsta, de situatia mareriala  sau de locul de unde te afli  si am fost impresionat de numarul mare urari calde, sincere, venite direct din suflet.
In acest an care a trecut noi toti ne-am schimbat cu fiecare clipa care a trecut,
 uni au imbatranit, altii s-au maturizat 
 si vreau sa va amintiti cu totii ca fiecare zi e unica si nu se mai repeta.
Azi este o zi frumoasa si am multe motive sa fiu bucuros si chiar daca timpul a trecut si trece
in continuare amintirile raman.
Va multumesc din suflet pentru toate urarile facute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite