Persoane interesate

Sătui de nesimţire, şmecherie, tupeu, dar din ce in ce mai bine informati

Trăim în epoca paradoxurilor, suntem sătui de nesimţire, şmecherie si tupeu, dar din ce in ce mai bine informati şi la curent cu tot ce se întâmplă.
Trăim în societatea informaţiei şi comunicării iar creierul nostru este bombardat cu informaţii.
Personal imi place sa aflu ce se intampla in jurul meu, ma informez, ma documentez si incerc sa inteleg pentru a avea posibilitatea de a lua o decizie cat mai potrivita.
In ultima perioada de timp aud doar de ,,romanii au talent'' si m-am saturat sa-mi spuna altii cum sa gandesc si unde sa ma uit. Cred ca sunt in stare sa iau si singur o decizie.
Am invatat sa schimb repede programele la reclame ţipătoare, care se tot repeta, si astept campaniile electorale pentru, a asculta, poveştile pe care aleşii le spun.
S-ar putea ca aceste poveşti pe care aleşii le spun în campaniile electorale să nu mai aibă efectul scontat în rândul votanţilor.



M-am saturat de emisiunile care-mi promit că vor dezbate soluţiile anti-criză, să văd feţe lungi de jurnalişti care anunţă, cu acelaşi ton grav, de început de apocalipsă, că se măresc facturile.
Era sa uit nu sunt sponsor pentru anumite programe tv care sunt incluse in pachetul de canale ale firmelor de cablu tv si pe care trebuie sa platesc, dar consider ca nu vreau sa platesc ceva ce nu ma intereseaza.
M-am saturat de lumini, umbre, culori, asa ca renunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite