Persoane interesate

Enel îşi bate joc de clienti , casieria Enel de pe strada Gheorghe Lazăr inchisa definitiv.

De ce mergi sa platesti factura cand ai timp la caseriile Enel ?
Se inchid majoritatea.
Lângă anunţul cu „Închis definitiv” este alt anunt prin care cititorii pot afla că, de la 1 octombrie, în urma închiderii casieriei, au posibilitatea de a achita factura la Poşta Română sau la băncile cu care Enel-ul are colaborare dar unde nu poti plati pentru ca nu ai factura.



Cum vor sa procedam acum?
Sunam sa dictam unui robot codul nostru de client si noul index.
Fara telefonul magic nu primim factura si nu putem plati.
Daca sunam asteptam sa ajunga factura acasa prin Posta Romana.
Clientul e pus fata in fata cu un sistem absurd si exagerat de birocratic.


Cel mai amuzant e atunci cand ramai fara curent, trebuie sa achiti o taxa de reconectare pentru ca nu ai sunat sa primesti o amarata de factura.
Din nou, postura de monopol pe care o deţine compania care ne furnizează energie electrică îşi face simţită prezenţa, stima faţă de clienţi dispare definitiv.

Un comentariu:

  1. Enel si-a batut joc de clienti cum a vrut, si pentru asta nu raspunde nimeni. Nu ai cu cine discuta, nimeni nu-ti poate raspunde nimic, atunci cind soliciti rezolvarea unui serviciu la care au ei exclusivitate(asta, de fapt au si urmarit, si au si obtinut: sa ne umileasca).
    Plateste clientul eliberarea unui aviz de amplasament, de exemplu, la depunerea caruia a stat trei zile la rind la caserie(ca asa e la noi, mai ales la ENEL, trebuie sa te umilesti daca vrei sa traiesti), i se promite ca in maxim 15 zile i se va elibera "atit de dificiliul" aviz de amplasament,si ce sa vezi? Dupa ce am fost asigurat de "seriozitatea" si "respectul" pentru clienti si cetaceni ai "renumitei" societati de distributie a energiei ENEL, am achitat txele pentru "laboriosul" aviz de amplasament si, bazindu-ma ca-l voi avea timp, asa cum mi sa promis, am semnat la rindul meu contracte de executie cu terti, in vederea construirii obiectivelor pentru care trebuia obtinuta autorizatie de construire, deci implicit acel aviz de amplasament. Au trecut 45 de zile, nimemeni nu stie nimic despre acel aviz(din partea celor care trebuiau sa-mi dea relatii), nici nu-i intereseaza, asa ca eu trebuie sa platesc daune de intirziere celor carora nu le pot asigura la timp autorizatia de construire. Adica am platit avizele, si acum platesc si penalitatile pentru faptul ca Enel isi bate joc si chiar nu-i intereseaza sa rezolve ceva. Practic n-ai cu cine vorbi. Motiveaza, atunci cind li se cere socoteala, ca avizele s-au pierdut in "sistem" si sa astept pina le vor gasi, ca altceva nu am ce sa fac.
    E tare, dar mai tare este faptul nici protectia consumatorului nu-i deranjeaza cu absolut nimic. Noapte buna, tara... si... tot inainte perversilor care ati vindut pachetul majoritar "impecabililor" de la ENEL !!!

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite