Persoane interesate

29 iulie. Decid daca sunt print sau cersetor


Nu vreau sa influentez pe nimeni  dar acum chiar vreau sa merg la referendum pe 29 iulie.
Pentru mine e mai mult decat un referendum este ziua revoltei mele, sau ziua judecatii cum este promovata, esta sansa mea de a-mi face dreptate.
Am sute de motive sa merg la referendum si sa votez si cred ca sunt prea multe pentru a fi scrise aici.
Daca ai curajul sa critici sigur faci parte dintr-un  partid politic neglijand faptul ca noi ne spunem parerea.
Nu vrem sa mai fim sfidati, mintiti si jigniti.  Nu mai vrem balci politic.
Am am hotarat sa nu sting flacara democratiei voi vota da la referendum, nu vreau sa stau acasa ca o rama, viermi cum vreti sa ne mai spuneti. Nu mai vreau un presedinte jucator.

 E greu sa inteleg ca tara poate fi salvata cu salariul minim pe economie, cu alocatia copiilor, indemnizatia mamelor,  pensia parintilor si ca masurile de austeritate au fost necesare cand zilnic vedem frauda si nepotism.

Ati incurajat tinerii sa plece din tara dar nu ati facut decat sa le deschideti ochi.
Eu personal merg la vot si voi vota Da pentru demitere si a transmite ca eu omul simplu de pe strada  am demnitate.
Nu mai vrem personaje dubioase prezentate drept modele de succes.
Refuzam sa credem ca suntem o generatie pierduta numita de voi generatia de sacrificiu
In campania electorala si in ziua votului sunt print si apoi eu nu mai contez ma considerati un cersetor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite