Persoane interesate

Va multumesc voua , celor care nu m-ati uitat si mi-ati trimis un gand bun

Acum,viata mea este in mii de culori vesele,voioase si placute.
M-am bucurat nespuns de telefoanele primite de la oamenii care nici nu credeam că-şi amintesc, de urările primite pe e-mail, facebook, twitter, de toate cuvintele frumoase transmise şi de urările calde, sincere, venite direct din suflet si m-am gandit la fiecare dintre voi.

Va multumesc voua , celor care nu m-ati uitat si mi-ati trimis un gand bun
Fiecare zi a fost unica si nu se va mai repeta vreodata.

Noi ne-am schimbat in acest an, unii au imbatranit iar altii s-au maturizat.
Ne-am schimbat cu fiecare clipa ce a trecut anul acesta.
Vă mulțumesc tuturor pentru urări! Să aveți parte și voi de tot ce mi-ați dorit!

cele mai citite