Pana pe 18 iunie, clientii care vor intra in orice agentie BRD vor fi intampinati de consilieri care se vor recomanda ca voluntari pentru UNICEF.
Ei le vor vorbi despre un program UNICEF adresat copiilor care sunt fortati sa abandoneze scoala din cauza saraciei.
Pentru a face vizibila “Saptamana Solidaritatii”, BRD a afisat in toate cele peste 900 de agentii ale sale stiker-e cu UNICEF si postere care promoveaza cauza copiilor cu risc de abandon scolar. In plus angajatii de la front-office si consilierii de clientela poarta badge-uri UNICEF.
Persoane interesate
detalii
cele mai citite
-
Zilele trecute am fost intrebat daca se poate face o diploma pentru gradinita in Word. Majoritatea avem instalat acest program si e usor de ...
-
In ultima perioada toate filmarile facute de mine si postate pe Youtube au inceput sa fie preluate si de alte siteuri, sau persoane si sa p...
-
Un show exceptional conceput ca un spectacol de revista in care sa cantat numai hit-uri si sa dansat diferite stiluri de dans. Un show unic ...
-
Esti online, in cautare de inspiratie si idei pentru promovarea online a site-ului tau, a afacei tale sau a unui simplu blog afla ca doar c...
-
Pentru ca tot a inceput Postul Pastelui si multe persoane viziteaza Ierusalimul nu ratati sa vizitati Biserica Nuntii din Cana Galileii af...
-
Citesc in stirile despre sondaje şi statistici ca “90% din studenţii români cred că diplomele nu au valoare”. Nu stiu daca este asa sau nu. ...
-
Dreptul alegătorilor la protecţia datelor personale este încălcat de deputatul PD-L de Timişoara, Marius Dugulescu vicepresedintele Comisie...
-
Numarul blogurilor romanesti creste in fiecare zi dar multi nu stiu ca de acum bloggerii beneficiaza de un partener de incredere care se o...
-
Un eveniment dedicat aromelor din natura care ne coloreaza si ne dau energie in viata de zi cu zi. Aranjate si imbracate in haine de sarbato...
-
La cerere adaug acum o diplomă pentru cea mai cuminte fetiţa, si pentru cel mai cuminte băieţel. După cum se poate vedea am sch...