Persoane interesate

Felicitari domnului primar Nicolae Robu


Nu stiam ca  eu fac parte dintr-un partid politic si nu stiu sa pierd alegerile.
Mai multe persoane sunt in aceasta situatie si ne deranjeaza atitudinea dumneavoastra .
Sunt unul din cei peste 1000 de timisoreni care credem ca orasul are alte prioritati si nu alocarea unor fonduri mari pentru un eveniment. Credem  ca astfel de sume ar trebui alocate altor activitati cu adevarat importante.
Nu stiu cine a avut aceasta initiativa,  Timisoara spune Nu concertului  INNA pentru 20 000Euro, cu ce scop si nici nu ma intereseaza  il felicit pentru initiativa.
In aceasta pagina se discuta clar despre alocarea corecta a banilor iar cei de la conducere se rezuma doar la politica, neglijind faptul ca noi ne spunem parerea si unde am dori sa mearga acesti bani.
Apreciem initiativa de a sarbatori Ziua Timisoarei dar nu cu asemenea costuri.
In Timisoara sunt multe persoane talentate care ar canta si gratis sau pentru o suma modica.
Timisoara este un oras muzical si de teatru avem Colegiul National de Arta Ion Vidu, Facultatea de Muzica, etc.
Nu stiu daca ati vazut cine sunt acesti timisoreni,  dar cei mai multi nu facem parte din nici un partid politic, si chiar nu avem  nimic cu INNA. Problema este alocarea unor fonduri mari pentru un eveniment  care nu imbunatateste cu nimic situatia gradinitelor, a spitalelor, a drumurilor si a multor alte institutii care chiar au nevoie de fonduri.
 Eu imi aduc aminte de ce am gasit in cutia postala

Va mai aduceti aminte de cuvintele aspirati comune, responsabilitate fata de oras. Eu imi aduc aminte.

Un comentariu:

  1. Lucrez in primarie si ma mir vazand la televizor sau citind cat de paraleli sunt unii cu ce se intampla in primarie. Inainte de alegeri Orza baga spaima in noi ca daca vine Robu ne da pe toti afara. Iata ca a venit Robu si n-a dat pe nimeni afara si ne-am dat seama ca de fapt el e cu totul altfel decat ne-a fost prezentat, e chiar super si foarte harnic, vine la 7 dimineata si pleaca la 8 seara. In treaba cu Inna tocmai ca Robu ne-a spus sa nu risipim banii pe chestii din astea ca astea trebuie sustinute din sponsorizari. A spus ca Inna e pe val dar daca vrea 20000 euro sa-i caute in alta parte. De unde dracu e atunci sustinuta toata campania asta?

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite