Persoane interesate

RCS & RDS isi bate joc de clienti.

Dupa cele scrise in data de 04.iunie 2010 Azi revin cu o actualizare
Daca aveti un contract cu RCS & RDS si din diverse motive doriti sa scapati de acesta, aflati ca este aproape imposibil acest lucru fara sa fiti pacaliti.
Ca orice abonat RCS&RDS (servicii de cablu tv si telefonie fixa sau mobila) care doreste rezilierea, clientul s-a prezentat la mijlocul lunii mai 2010 la biroul RCS&RDS in vederea rezilierii contractelor cu aceeasi data, nemultumit fiind ca a fost deconectat fara a fi anuntat.
A fost refuzat de catre angajatul RCS&RDS pe motiv ca rezilierea contractelor se face doar intre data de 1 si 5 a lunii urmatoare, prin urmare trebuie sa vina din nou la sediul RCS&RDS pentru a efectua rezilierea la acelasi birou dar dupa data de 1 a lunii urmatoare.
Trecand luna in curs, supus, clientul s-a prezentat din nou luna urmatoare, dupa data de 1, la acelasi birou RCS & RDS pentru a face actele de reziliere, iar de acolo i s-a cerut sa achite factura la zi.
A facut si asta si ca dovada afisez chitanta primita de la caserie.

A fost refuzat din nou din urmatorul motiv :
Trebuie platita si o taxa de mentenanta pentru a putea preda telefonul fix aflat in custodie, cu toate ca si cablul tv si telefonul au fost taiate inainte cu o luna.
Supus, clientul a platit din nou.
Iata si copia chitantei.

Iarasi la coada pentru a rezilia contractul.
Surpriza :
A fost refuzat din nou pe motiv ca trebuie sa plateasca din nou.
De aceasta data i s-a replicat ca daca doreste rezilierea trebuie sa achite o taxa de reconectare si in plus plata lunii in care tocmai a intrat, pentru a putea rezilia contractul.
Cerand o audienta la un superior pentru a putea rezolva aceasta problema, clientul a fost refuzat din nou, replica angajatei RCS & RDS fiind ca acesta nu exista si chiar daca ar fi ar spune acelasi lucru ca si ea.
Clientul citind contractul descopera un articol care spune asa :
« Orice litigiu legat de executarea sau incetarea contractului va fi rezolvat in principal pe cale amiabila », si prin urmare intreaba angajatul RCS & RDS despre aceasta clauza si cu cine poate discuta pentru a rezolva situatia.
Raspunsul a fost :
« Trebuie sa platiti, asta inseamna cale amiabila. »
Raspunsul clientului a fost :
« Am platit deja pentru o luna fara sa beneficiez de aceste servicii, pentru ce sa mai platesc inca o luna daca vreau sa reziliez contractul ? »
Raspunsul a fost :
« Veti fi reconectat si tot va trebui sa platiti. »
Mai mult ca sigur taxa de reconectare si plata lunii in curs va trebui achitata, pentru ca vor fi trecute pe factura urmatoare.
Iar facturile vor continua sa vina cu obisnuita intarziere.
RCS&RDS pacaleste astfel clientii obligandu-i la plata unor servicii pe care nu le presteaza, solicitand aparatura la rezilierea contractului plus o taxa de mentenanta, care trebuie achitata, si plata lunii urmatoare, chiar daca practic clientul nu mai beneficiaza de serviciile suspendate.
In plus este si umilit si oricat ar incerca rezilierea contractului pana nu plateste nu va reusi sa scape de RCS&RDS.
Clientul a plecat umilit si furios ca traieste in tara lui Papura Voda.
Banuiesc ca nu e singurul client RCS&RDS nemultumit si care a patit acest lucru.
Ai patit la fel lasa un comentariu pentru a nu se mai repeta si pe viitor cu alte persoane acelasi lucru.
Update:Am fost anuntat ca azi Sambata 05 Iunie au venit cei de la RCS & RDS sa faca reconectarea cablului Tv si a telefonului fix si au fost refuzati politicos.
S-a trecut pe procesul verbal ca se refuza reconectarea si ca se doreste rezilierea contractului.
Angajatii care au venit sa reconecteze au dorit sa se treaca refuzul pe procesul verbal de frica sefilor.
Update
RCS&RDS isi bate joc isi bate joc in continuare de clienti.

Dupa ce saptamana clientul a fost umilit azi 8 Iunie 2010 acelasi client primeste prima factura la timp.
O factura prin care este obligat sa plateasca un serviciu de care nu a beneficiat nici cu o luna in urma fiind deconectat si pe care a fost obligat sa o plateasca pentru a putea preda telefonul fix aflat in custodie.

RCS&RDS pacaleste astfel clientii obligandu-i la plata unor servicii pe care nu le presteaza.
Traim in Romania ! Ei au mereu dreptate si numai drepturi iar noi, clientii numai obligatii.
Problema e ca din data de 13 Mai 2010 si pina in prezent se refuza nejustificat rezilierea contractului din diverse motive.
Cei de la rds au fost rugati sa solutioneze aceasta problema, dar se pare ca nu exista vointa din partea lor.
Nu vad de ce un client care doreste rezilierea si nu beneficiaza de serviciile lor sa platesca in continuare facturile ca un prost si sa fie dus cu vorba si prostit ca un copil mic
Daca nu platiti nu va putem rezilia contractul.
Sa platit tot ce au cerut si tot nu sa putut rezilia.
Ati platit si ati fost reconectat
Daca sa platit atunci de sa refuzat rezilierea
Sa mai scris aceste lucruri si in data de ….
Pentru reconectare, se plăteşte o taxă de 15 lei“, ne lămureşte operatoarea
Nu se doreste reconectarea se doreste rezilierea si nu se va plati aceasta taxa
Sa cerut rezilierea contractului la biroul de relatii cu clientii si sa trecut acest lucru si pe procesul verbal al angajatilor care au venit sa faca reconectarea in data 5.06.2010 si care au fost refuzati.
Nu se poate ca o sesizare sa nu fie solutionata nici dupa 3 luni de zile
Azi a venit o noua factura de 68 ron o postez mai jos

1. Servicii iunie.2010-iulie 2010 -53 ron
2. Alte servicii, echipamente, iunie 2010 -15 ron

Serviciile sunt deconectate din 13 Mai ce reprezinta aceste sume?
Telefonul a fost predat fiind in custodie dar apar 1o minute convorbiri incluse in abonament Cum sa vorbit daca telefonul a fost predat, si serviciile deconectate.
De ce se refuza in continuare rezilierea contractului?
Clientul este obligat sa plateasca un serviciu de care nu a beneficiat de 3 luni fiind deconectat

Clientul fiind in continuare umilit a hotarit sa faca plingere la protectia consumatorului.
Update:20 August S-a primit raspuns de la Comisariatul Judetean Pentru Protectia Consumatorilor Facturile au fost anulate si contractul reziliat.

detalii

cele mai citite