Persoane interesate

Ce se intampla? A inceput curatenia de primavara ?

Dupa un weekend lung, si o saptamana inceputa in forta primavara a sosit.
M-am trezit foarte devreme, știind că nu am absolut nimic de făcut, că multa lume depinde de mine, și că trebuie sa ma implic mai mult.
Timpul trece repede si intotdeauna ne vom aduce aminte cu placere si vom zambi gandindu-ne la anumite perioade ale vietii.
Acum daca citesc in presa, daca ma uit la televizor vad peste tot aceleasi nume Irinel si Monica Columbeanu si cred ca daca presa ar inceta sa mai transmita divortul lor sau mai bine zis razboiul lor am putea si noi sa ne bucuram de culorile primaverii si sa incepem curatenia de primavara.



Imi lipsesc pomii varuiti in alb, curatenia din jurul lor cu toate ca nu am sa inteleg niciodata de ce sunt varuiti si stalpi din beton.
Stiu ca stalpi din beton mai ales cei de pe marginea drumurilor se vad mai bine de soferi daca sunt vopsiti asa dar si asa tot se mai gaseste cate unul care sa mai intre in ei.
As mai continua dar vremea de afara ma face sa ma opresc aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite