Persoane interesate

Jobsinro. Primul Targ Virtual de Joburi si Cariera in tara un esec.

Lansat si promovat de toata lumea primul targ virtual de joburi si cariera cam lasa de dorit.
Vrei sa intri sa vezi joburile disponibile nu poti trebuie sa iti faci cont.
Nu ai nimic de pierdut te gandesti ca in cateva minute e gata dar te inseli.



Ca sa poti participa la discutii cu viitorii angajati trebuie sa iti faci un CV online.
Era mai simplu sa poti adauga un CV din calculatorul tau gata facut in orice format, dar nu se poate asa ca urmezi pas cu pas indicatiile primite.
Voi chiar credeti ca mai stiu exact in ce zi luna si an m-am angajat si am plecat de la fiecare loc de munca. Dupa ce termini de complectat in mare si destul de vag te plictisesti si nu mai ai chef sa tot fi refuzat ca nu ai toate informatiile complecte.
Intre timp au trecut peste 10 minute si inca nu am reusit sa vad joburile disponibile, iar cele pe care le-am vazut nu m-au lasat sa intru pentru ca nu am avut CV-ul complectat.
Termin de complectat CV-ul bucuros ca am terminat.
Intru la prima companie online si surpriza sunt sfatuit sa imi fac testul de cariera pe care il evitasem cu cateva minute inainte si care mi se spune ca dureaza pana la 5 minute.
Fac si asta, daca tot am pierdut atata timp macar sa merg pana la capat.
Termin testul de cariera si primesc si sugesti cateva companii care cred ei ca mi sar potrivii.



Eu stiu mai bine ce caut nu ce mi se propune dar urmez sugestiile si vizitez standurile virtuale.
Din cei sugerati nu am putut vorbi cu nimeni toti erau offline.
Dupa inca 5 minute de plimbare si de rasfoit descopar in final lista de joburi disponibile firmele care fac angajari.
Firmele participante au fost:
Adecco Romania, Astra Asigurari, Auchan, Autoliv Romania, Axway Romania singura conectata, Banca Transilvania, si lista continua si se termina cu Wipro Tehnologies Romania.
O singura firma conectata din cei 37 de participanti.



Dezamagit si dupa jumatate de ora pierduta cautand cai verzi pe pereti parasesc targul virtual si probabil ca va fi prima si ultima oara cand voi mai cauta joburi pe targuri virtuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite