Persoane interesate

vine craciunul armonie sau stres

Ne-am saturat de politica, de campanie, de alegeri, de dezbateri.
Vine craciunul in curand.
Calendaristic mai este putin, dar vad ca nu prea multa lumea mai simte acel spirit al craciunului de alta data.
Mi-am facut zeci de planuri, m-am tot gandit ce sa le iau alor mei si ca sa nu intru in criza de timp m-am hotarat sa ma organizez din timp
Crăciunul ar trebui să fie un moment de bucurie şi armonie, însă pentru foarte mulţi dintre noi a devenit o perioadă în care stresul şi oboseala ating cote maxime.
Nu-mi place nebunia din magazine, fuga dupa ornamente, dupa cadouri cat mai sofisticate, dupa mancare, toata lumea se grabeste, blocaje in trafic multa aglomeratie pe strada
Cei din jurul nostru uita sa simta sarbatorile. Eu incerc din rasputeri sa nu intru in jocul asta bolnav al sarbatorilor uitate. Ma concentrez mai mult pe ceea ce simt eu si nu pe ceea ce mi se spune ca ar trebuie sa simt si e bine macar, ca mai sunt unele persoane care refuza sa uite acel spirit al craciunului de alta data.
Plimbandu-ma eu prin magazine am descoperit tot felul de minunatii care ma tentau cu sclipiri care mai de care mai diversificate ( si asa cum fac in fiecare an) ce ma vor face sa scot mult mai multi bani decat alocasem initial. Dar stim bine: se spune ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ.
Cea mai mare sursă de stres o constituie cadourile, indiferent că este vorba de băile de mulţime în căutarea cadoului perfect, cursele în ultimul minut şi, nu în ultimul rând, necesitatea de a fi atenţi la buget
În fiecare an lasăm totul pe ultimul moment, fiind nevoiţi să facem adevărate tururi de forţă, în ciuda faptului că traficul este infernal, iar rafturile din magazine sunt aproape goale.
In afara de mancare si curatenie trebuie sa ne gindim si la cei dragi si sa le trimitem cel putin o felicitare si trebuie sa cumparam cadouri apropiatilor
Credeti ca in aceasta perioada am putea deveni mai buni,mai credinciosi, mai intelegatori cu cei care nu au sau nu vedem decat propriile placeri, indestularea familiei si mirajul cumparaturilor
In ziua de azi putini sint cei care se gandesc si la cei sarmani care nu au nimic se preocupa doar de persoana lor.
SARBATORI FERICITE SI TOT CE VA DORITI SA SE INPLINEASCA

cele mai citite