Persoane interesate

Diploma in Word usor de facut. Cum sa-ti faci singur o diploma. Exemplu de diploma pentru gradinita

Zilele trecute am fost intrebat daca se poate face o diploma pentru gradinita in Word.
Majoritatea avem instalat acest program si e usor de lucrat in el.
Am ales Word 2003, nu toti au 2007, sau 2010.
Sa va explic cum se face.



Se deschide programul.
Alegem tipul vedere de la initializare pagina, si dimensiunile marginilor.
Se alege un font din care facem o rama.
Inseram o imagine, in cazul nostru dintr-un fisier de pe calculatorul nostru, in cazul de fata Alba ca Zapada.
Dupa ce am inserat imaginea dam un click dreapta pe imagine si alegem formatare imagine, alegem dimensiunea care se potriveste cu rama facuta anterior.
Trecem la urmatoarea rubrica Aspect si alegem incadrarea in spate pentru a putea scrie peste imagine iar daca nu ne place cum arata poza putem umbla putin la luminozitate sau contrast si alegem exact nuanta care ne place.
Scriem textul in functie de preferinte, salvam si e gata .
O listam la imprimanta si e gata.
Mult suces.

10 comentarii:

  1. Habar nu am cum sa fac o rama. :( Imi poti explica te rog ?

    RăspundețiȘtergere
  2. simplu dar trebuie sa vad ce word ai 2007

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru indicatii!
    Si felicitari, sunt o valoare oamenii ca tine care isi dedica timpul invatarii, explicarii altora. AI putea primii o diploma :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru indicatii!
    Si felicitari, sunt o valoare oamenii ca tine care isi dedica timpul invatarii, explicarii altora. AI putea primii o diploma :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi chiar as vrea sa vad ce a iesit. Poti sa o publici pe blogul tau

    RăspundețiȘtergere
  6. poti alege din colectia de clip art din office. Insert clip art sau insert foto

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua , am un grup culinar si as vrea sa fac diplome pentru membrii.

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite