Persoane interesate

Scrisoare deschisa catre Dragon Rba Import Export S.r.l.

Cum puteti fi proprietari unei filmari facute de mine la un eveniment public?

Persoanele filmate au participat la un eveniment public, ocazie cu care atat eu cat si alte persoane aflate acolo, am putut sa fotografiem si sa filmam fara nici un fel de restrictii.
Autorul filmari nu sunteti dumneavoastra, chiar daca sunteti impresarul acelor persoane, iar drepturile dumneavoastra de autor se refera la produsele video sau foto pe care dumneavoastra le-ati produs.
Din moment ce eu am filmat acele secvente , cu aparatura mea personala, si fara nici o interzicere a dreptului de a filma de catre organizatorii evenimentului respectiv, filmele sunt proprietatea mea si nu a dumneavoastra.
Pot face dovada ca eu am filmat cu materialul original plus imaginile de la emisiunea Razvan si Dani de pe Antena 1 unde apar in mai multe inregistrari in momentul in care filmam.


Din moment ce ati cerut stergerea filmuletelor pe motiv ca ar fi proprietatea dumneavoastra pe care eu as fi furat-o dumneavoastra imi incalcati mie drepturile de autor.
Mai lipseste sa spuneti ca pozele aparute in diverse publicatii cu aceste persoane sunt tot proprietatea dumneavoastra.


Youtube mă anunţă că Dragon Rba Import Export S.r.l. m-a reclamat pentru încălcarea drepturilor de autor.
Eu nu am cîştigat bani din filmuleţele postate pe youtube, iar dumneavoastra imi incalcati mie drepturile de autor.

Astept raspunsul dumneavoastra oficial.

8 comentarii:

  1. Sunt curios daca ai primit vreun raspuns la scrisoarea ta...
    Imediat o sa trebuiasca sa luam jos poze facute la natura pentru ca se gaseste cineva sa reprezinte copacul pe care tocmai l-am fotografiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am primit nici un raspuns cu toate ca am trimis si email cu acelasi text si am lasat si comentari la toate paginile Dragon Rba Import Export. Singura solutie la care am ajuns este sa boicotez si eu contul youtube si sa il raportez ca face reclama mascata.Daca mai multe persoane vor reclama ca abuzive actiunile acestei persoane si el se va alege cu stergerea conturilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Citeste legea dreptului de autor si te vei lamuri
    Coloana sonora folosita de tine in filmuletz nu atzi apartzine in consecinta nu potzi face publica filmarea
    Nu ai contract cu actorii din filmuletz si nu potzi face publica filmarea
    O potzi vedea acasa ca si amintire
    o seara frumoasa
    Radu Baron
    ps
    raportarile eronate se pedepsesc in legislatia americana,
    legislatie aplicata in cazul youtube

    RăspundețiȘtergere
  4. a fost odata in 2008 cand RBA erau "IN FALIMENT" dovada (exista in istoricul ANAF) http://image.bayimg.com/naacjaaeo.jpg

    JOS Cenzura !

    RăspundețiȘtergere
  5. am patit la fel in aceste zile si mi se pare aoiurea!

    RăspundețiȘtergere
  6. salut Dan, cum ai rezolvat pana la urma ?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragon Rba Import Export S.r.l. au drepturi de autor doar pentru coloana sonora daca o publici dar uita un lucru foarte important pentru ei.
    La capitolul promovare sunt varza asa spera sa devina cunoscuti.
    Eu personal chiar daca particip la evenimente nu mai public video pe youtube unde ma pot raporta si public multe fotogravii cu artistii pe care le personalizez si abia astept sa le folosesca sa vezi atunci surpriza.
    Ce facuri au sa primeasca.

    RăspundețiȘtergere
  8. il poti contacta daca vrei
    Radu Baron

    Manager | Impresar | Director RBA Records

    Contact Radu Baron: 0722 258 826

    RăspundețiȘtergere

cele mai citite