Persoane interesate

scrisoare de dragoste din colectia Laura Baldini



Departe mergi iarasi singur
si cu inima foarte grea ma despart de tine.
N-or sa mai fie saruturi si mangaieri tandre pentru multa vreme,
as vrea sa ma ascund la pieptul tau, sa te tin strans in bratele mele,
sa te fac sa simti dragostea mea intensa.
Tu esti iubirea vietii mele, si despartirea de tine imi chinuie inima cumplit.
Adio ingerul meu, sotul inimii mele, imi invidiez florile care te vor insoti.
Te apas strans la sanul meu,
si-ti sarut toate partile dulci cu dragoste tandra.
Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa te ocroteasca, sa te fereasca de tot raul,
sa te indrume in siguranta in urmatorul an.
Fie ca El sa-ti ofere gloria si pacea statornica, si rasplata pentru
pentru toate costurile acestui razboi.
Imi apas usor buzele mele de ale tale si incerc sa uit totul
- privesc cu drag in ochii tai minunati,
ma asez pe pieptul tau minunat si-mi odihnesc capul obosit pe el.
In aceasta dimineata am incercat sa-mi adun curajul si
puterea pentru despartirea ce va urma.
Adio scumpul meu, pasarea dragostei,
Huzy al meu, jumatatea mea!

cele mai citite