Persoane interesate

Un joc intre fete. Pe tine, ce bautura te reprezinta?

Daca intrati pe retelele de socializare dar mai ales pe facebook, fetele si-au actualizat mesajul de stare cu tot felul de bauturi incepand cu Tequila, Bere, Whisky,etc
Pe tine, ce bautura te reprezinta?

Tequila: Sunt o femeie singură.
Elegance: Sunt o femeie care are doar relaţii sporadice.
Fernet: Sunt logodita.
Speed: Am o relatie stabila.
Bere: Am o casnicie fericita.
Vodka: Sunt a treia roata la caruta.
Sprite: Nu gasesc dragostea, partenerul potrivit.
Whisky: Sunt singura, dar am prieteni cu care merg la distractii.
Lichior: Sunt o femeie care imi doresc sa raman single.
Ginebra: Vreau să mă căsătoresc.
Coca Zero: Sunt vaduva.
Anul trecut, jocul a constat in a pune pe Facebook culoarea sutienului pe care il purtam in acel moment ... Acest lucru a intrigat barbatii timp de mai multe zile, întrebându-se de ce fetele au scris culori, aparent la intamplare, in statusul lor.
Acest an, jocul se refera la situaţia sentimentala, atât actuala cat şi aceea pe care si-o doresc.
Mesajul suna asa:
Acum, trebuie doar să scrieti in status cu ce bautura va identificati. Copiaţi textul şi trimiteti un mesaj la toate fetele pe care le aveti pe Facebook şi amintiţi-vă: pe WALL, doar tastaţi numele de băutură!
Faceţi clic pe "like" de fiecare dată cand o fată participa în acest joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite