Persoane interesate

De 1 iunie să readucem bucuria de a fi copil

Intr-o lume în care te întâlneşti la tot pasul cu absurdul, nesimţirea şi, cel mai adesea, cu indiferenţa celorlalţi, goana după profit face ca comerciantii sa uite cea mai frumoasa iluzie Copilaria.
Centrele comerciale din Timisoara si din tara au lansat diferite campanii cu ocazia zilei de 1 iunie, unele promovand acest eveniment cu mult timp inainte. Miza ramane, la fel ca si in cazul celorlalte sarbatori, atragerea unui trafic de vizitatori cat mai mare.
Dacă în mod normal te-ai putea gândi că la astfel de evenimente ai pute găsi nişte preturi rezonabile, mai pentru toate buzunarele ca doar e Ziua Copilului, la noi e exact pe dos.
Obiceiul ăsta de umfla preţurile la asemenea ocazii a devenit lege la români.
Cu toate că aceste lucruri se cunosc, obiceiul umflării preţurilor rămâne adânc înrădăcinat în sufletul şi mintea comerciantului autohton.



Copilaria e varsta inocentei, a bucuriei, a jocului, nu ne luati si aceasta zi.
Viața ne schimbă. Visele ne sunt dărâmate unul câte unul, problemele vieții de adult ne cuprind și nu mai credem că lumea e a noastră. În loc să trăim și să ne bucurăm de viață ajungem doar să supraviețuim.
Uităm de lucrurile mici care ne făceau viața mai frumoasă și ajungem să credem că totul se învârte în jurul banilor, a puterii și a imaginii pe care o proiectăm în jurul nostru.
Copiii, au dorinte, sentimente si vise adunate in culori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

detalii

cele mai citite