Persoane interesate

De ce se sperie redactorii cand sunt prinsi ca folosesc munca care nu le apartine?

Nu e prima oara si banuiesc ca nici ultima cand descopar cum diferiti redactori folosesc munca altor persoane fara a trece sursa sau numele autorului.
Din greseala dupa cateva luni am descoperit cum Liderul de Opinie Constanta foloseste fotografiile mele fara a trece sursa .
Asta e fotografia originala 
Cum era de asteptat am avut curajul si nerusinarea sa le cer sa indrepte greseala.
Dupa semnatura A. H., banuiesc ca este vorba de Alice Sichitiu Hirsch.

Sa va raspund si eu la fel.
1. Daca in loc de nume as fi pus numele si fotografia dumneavoastra cum ati fi reactionat?
2. Orice imagine care nu va apartine si care a fost folosita in scopuri comerciale stiti bine ce inseamna.
3.Nu conteaza de unde este fotografia, meseria va obliga sa treceti sursa.
4. Ma bucur ca munca imi este apreciata si folosita.
5. Nu ma suparam daca fotografia era folosita asa cum a fost publicata.
As putea sa mai adaug multe dar cred ca ajunge si nu vreau sa jignesc pe nimeni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite