Persoane interesate

Stelian Fuia are un mesaj important pentru tine.

Azi am primit un mesaj pe telefon semnat Stelian Fuia  de la numarele de telefon
 0757468049 si de la  0757477205

Am si eu o intrebare de fapt mai multe.
Formati numerele la nimereala sau de unde aveti numarul meu ?
Am vazut ca ati mai raspuns unei persoane la aceasta intrebare si va citez  '' Nu formam la nimereala. Numerele sunt colectate de la membrii si activistii nostri din toata tara ''

Interesant. 
Nu sunt nici membru nici activist  si Nu am dat numarul meu unui partid politic.
Vreau si eu numele persoanei de la care aveti numarul meu de telefon daca nu cer prea mult.
Ce important am devenit acum ca se apropie alegerile.
Daca sunt asa important astept sa ma contacteze personal la numarul de telefon la care a trimis mesajul pentru ca am cateva intrebari la care sunt sigur ca nu imi poate da un raspuns.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite