Persoane interesate

tehnici de vinzare sau agresiune

De citeva luni suntem asaltati de telefoane de la agenţii de vânzări ai companiilor care incearca sa ne convinga sa cumparam tot felul de produse incepind de la carti pina la asigurari de viata.
La inceput am fost amabil, am fost politicos, am fost indiferent, am fost agresiv, si degeaba unii agenti chiar sunt nesimtiti si revin cu un nou telefon.
Am intrebat de unde au numarul meu de telefon la care agentii au inceput sa se devina bilbaiti si au avut raspunsuri care de care mai amuzante sau arogante
Din cartea de telefoane ca e publica
De pe net
Din nu stiu ce baza de date cea ce ma scos din sarite si am devenit agresiv
Cum poti fi intro baza de date fara ca tu sa iti dai acordul?
Era clar ca aceea persoana nu spunea adevarul si am inceput sa o iau tare si surpriza si-a cerut scuze si de atunci nu am mai fost deranjat de acea firma dar in continuare la citeva zile e imposibil sa nu sune cineva sa incerce sa te convinga ca produsele lor sunt cele mai bune si ca merita sa le cumperi.
Am avut curiozitatea sa fac un curs de tehnica vinzari si am fost uimit sa aflu telefoanele pe care le primim reprezinta strategia companiilor de marketing si ca
este folosita in toata lumea pentru ca are cele mai mici costuri si cel mai scurt timp pentru promovare si vinzare si nu este decat o metoda de manipulare telefonica in 3 stadii
promovare
intilnire cu potentialul client
vinzarea
Ar fi necesara o lege cara sa interzica si sa sancţioneze reclamele prin care comercianţii încearcă să-şi vândă abuziv produsele sau în care promit cadouri pe care consumatorul ajunge să le plătească de fiecare dată cu vârf şi îndesat.
De câte ori nu aţi primit telefoane repetate de la aceeaşi societate de asigurări care vă cere insistent să încheiaţi o poliţă de viaţă?
De câte ori nu v-a bătut la uşă un vânzător ambulant, gata să vă facă nenumărate discounturi dacă îi cumpăraţi mai multe produse, revenind şi în cazul unui refuz.
Câte plicuri nu aţi primit în cutia poştală, cu diverse oferte sau felicitări pentru câştigarea unui premiu care nu există decât dacă faceţi o întreagă serie de cumpărături?
Chiar dacă răspunsul a fost mai totdeauna:
Nu mă interesează
sau
Am deja o poliţă de viaţă, apelurile agenţilor de vânzări au continuat.
Ai patit la fel ?
Ajuta si alte persoane sa nu pateasca la fel si lasa un comentariu si poate ca intr-o zi iti vor multumi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite