Persoane interesate

Mesterul Zugrav

Mesterul s-a invirtit o dimineata intreaga prin apartament, a pipait peretii ,i-a masurat in fel si chip, a comandat sa-i fac cafea, a fumat, mi-a baut tuica, a notat ceva in carnetel, a mai cerut o cafea, apoi s-a instalat comod in fotoliul meu si a inceput sa mediteze, apoi a zis aici e lucrare grea, cu materialele cum stati?
Nu stateam in nici un fel, n-am si gata. Lucrul acesta la dezamagit.
Si-a mai aprins o tigara, si mia intins o lista cu ce materiale am nevoie si a asteptat sa studiez lista. Am facut asta cu destula dificultate, scria ca un troglodit.



Primul lucru care m-a izbit in decursul trudnicei lecturi a fost (La ce ai nevoie de atat de multe ?) totul parea exagerat. Nu apuc sa termin ca il si intreab Dar alcolul ?
Pentru mine a zis linistit zugravul si niste cornulete cu nuca, ceva gratare ca doar e munca grea aici, si mai trebuie sa iti iei concediu trebuie sa fi permanent acasa poate mai am nevoie de tigari, o bere ca doar nu e casa pustie. Eu case pusti nu zugravesc.
A exclamat ceva care putea sa insemne intelectualii astia.
Am simtit ca ma ia cu ameteli si am renuntat la servicile oferite.
Mesterul a bagat repede hartia in buzunar si a plecat suparat incercind sa ma convinga sa nu renunt la el spunind ca renunta la cornulete.
Am rasuflat usurat si am zugravit singur .

cele mai citite