Persoane interesate

Sunteti vorbitor de limba maghiara ?

N-am nici un prieten mai bun decat vanzatori.
Nici sotia nu ma suna atat de des.
O data la cateva zile primesc telefoane de la companii care vor sa-mi vanda câte ceva.
Cei de la banca vor sa-mi dea bani de cheltuiala, iar daca nu am ce face cu ei atunci pot sa-i iau si sa-i bag intr-un cont de-al lor , pe care-l pot deschide pe numele copilului.
De multe ori mi se propune sa cumpar ceva prin telefon adica urmeaza sa fiu fraierit.
Daca cumva te gandesti sa intrebi in ce consta oferta, e cel mai rau lucru pe care poti sa il faci, iti trebuie multa rabdare.



Cred ca am numarul de telefon într-o bază de date care circula la un furnizor la altul.
Acum de cateva zile tot primesc telefoane de genul.
Sunteti vorbitor de limba maghiara ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite