Persoane interesate

Timisoara in Bezna.

La ora 23, 30 Timisoara a ramas fara curent.
Nu stiu cum se face dar prietenii nostri de la Enel Banat asa au hotarat ca trebuie sa stam pe intuneric.
Ne-am intors in timp, am ajuns in epoca de piatra..
Nu era de ajuns ca se intrerupe iluminatul stradal acum strazi intregi fara curent.
Ce facem inrosim telefonul de la protectia consumatorului ?
Acum ce scuze aveti?



Nu de mult am mai trecut prin aceasta situatie.
Am sunat la Enel la semnalare intreruperi si deranjamente la numarul de telefon 0256929 sa aflu ce s-a intimplat si a raspuns robotul.
Dupa ce mi-a fost transmis ca apelul va fi inregistrat am fost pus pe asteptare si pus sa ascult muzica.
Este ora 1,47 dupa ce am asteptat sa vorbesc cu un operator am fost asigurat ca curentul trebuie sa revina in orice clipa. La fata locului  se afla o echipa si este o avarie la un cablu subteran. Este noapte si din aceasta cauza echipa de interventie a ajuns mai greu.
Sunt curios la ce ora revine curentul si cat dureaza o clipa la Enel.
La ora 2,31 a venit curentul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cele mai citite