Persoane interesate

Am ajuns sa cred ca totul este o joacă politică

In aceasta toamna descopar lucruri noi si vechi, dar asezate intr-o impletitura al carei model nu-l mai recunosc. Poate ca nu mai am rabdare sau poate doar am obosit, dar nu mai inteleg nimic din ce odinioara obisnuiam sa vreau, sa sper, sa imi doresc, sau doar sa astept.
Totul se intampla "de azi pe maine". Legile se dau si se aplica "de azi pe maine", deciziile se iau "de azi pe maine", afacerile se fac "de azi pe maine", averile uriase cresc "de azi pe maine", prietenii te lasa "de azi pe maine", ramai somer "de azi pe maine", preturile cresc "de azi pe maine" si oamenii traiesc deja "de azi pe maine". Si totusi. numai astazi nu e maine.



Bipezi care-şi etalează cardurile şi sumele cheltuie într-un mod superior şi dispreţuitor faţă de ceilalţi şi că singurele lor repere moral-culturale sau de orice altă natură sunt banii.
Romania de azi e mult prea infectata de oameni care considera indiferenta, nesimtirea, egoismul si violenta ca fiind cele mai bune calitati.
Deşi a fost o remaniere supra-mediatizată, toată lumea este tensionată şi aştepta "ceva" am ajuns sa cred ca totul este o joacă politică
Probabil că,dacă această criză nemiloasă nu le mai permite să se etaleze sa arunce cu bani in stinga si dreapta si atunci s-au gîndit să impresioneze altă audienţă.
Au plecat miniştri buni că au altă treabă şi le mulţumim, au venit alţii tot buni, le urăm succes, "măsurile nepopulare" nu au fost suficiente, vor continua, analizăm, simulăm...pina cind.

cele mai citite