Pana pe 18 iunie, clientii care vor intra in orice agentie BRD vor fi intampinati de consilieri care se vor recomanda ca voluntari pentru UNICEF.
Ei le vor vorbi despre un program UNICEF adresat copiilor care sunt fortati sa abandoneze scoala din cauza saraciei.
Pentru a face vizibila “Saptamana Solidaritatii”, BRD a afisat in toate cele peste 900 de agentii ale sale stiker-e cu UNICEF si postere care promoveaza cauza copiilor cu risc de abandon scolar. In plus angajatii de la front-office si consilierii de clientela poarta badge-uri UNICEF.
Persoane interesate
cele mai citite
-
Zilele trecute am fost intrebat daca se poate face o diploma pentru gradinita in Word. Majoritatea avem instalat acest program si e usor de ...
-
In ultima perioada toate filmarile facute de mine si postate pe Youtube au inceput sa fie preluate si de alte siteuri, sau persoane si sa p...
-
Cum as putea sa gasesc cuvintele potrivite ca sa exprim ce simt acum cand descopar ca astazi nu m-ati uitat, pentru gestul de a imi aminti ...
-
Pe placuta unui monument istoric din Timisoara textul explicativ este scris in romana, engleza si germana. O cladire monument istoric ...
-
Dupa cele scrise in data de 04.iunie 2010 Azi revin cu o actualizare Daca aveti un contract cu RCS & RDS si din diverse motive doriti s...
-
La cerere adaug acum o diplomă pentru cea mai cuminte fetiţa, si pentru cel mai cuminte băieţel. După cum se poate vedea am sch...
-
O brutarie din Timisoara are o oferta inedita pentru sarbatorile de Pasti. Este vorba de painea in forma de miel. Dupa discutia cu admini...
-
Opt tablouri realizate din capace de plastic de aproximativ 15 metri patrati fiecare au fost amplasate pe stada pietonala Marasest...
-
Pentru ca tot a inceput Postul Pastelui si multe persoane viziteaza Ierusalimul nu ratati sa vizitati Biserica Nuntii din Cana Galileii af...
-
Strategia de reforma educationala, prevede obligativitatea invatamantului de zece clase. Scolile din Romania au gasit o modalitate prin care...