Pana pe 18 iunie, clientii care vor intra in orice agentie BRD vor fi intampinati de consilieri care se vor recomanda ca voluntari pentru UNICEF.
Ei le vor vorbi despre un program UNICEF adresat copiilor care sunt fortati sa abandoneze scoala din cauza saraciei.
Pentru a face vizibila “Saptamana Solidaritatii”, BRD a afisat in toate cele peste 900 de agentii ale sale stiker-e cu UNICEF si postere care promoveaza cauza copiilor cu risc de abandon scolar. In plus angajatii de la front-office si consilierii de clientela poarta badge-uri UNICEF.
Persoane interesate
cele mai citite
-
Zilele trecute am fost intrebat daca se poate face o diploma pentru gradinita in Word. Majoritatea avem instalat acest program si e usor de ...
-
In ultima perioada toate filmarile facute de mine si postate pe Youtube au inceput sa fie preluate si de alte siteuri, sau persoane si sa p...
-
Citesc in stirile despre sondaje şi statistici ca “90% din studenţii români cred că diplomele nu au valoare”. Nu stiu daca este asa sau nu. ...
-
La cerere adaug acum o diplomă pentru cea mai cuminte fetiţa, si pentru cel mai cuminte băieţel. După cum se poate vedea am sch...
-
In Timisoara are loc expozitia de pictura pe sticla cu tema Monumentele istorice din orasul Timisoara. Lucrarile sunt executate de benefici...
-
Pentru ca tot a inceput Postul Pastelui si multe persoane viziteaza Ierusalimul nu ratati sa vizitati Biserica Nuntii din Cana Galileii af...
-
Update vedeta Playboy, Ramona Lazuran cu pieptul gol la sfirsitul prezentari Colectiei “Man’s on Fire” la Iulius Mall Timisoara Mai jos film...
-
Se pare ca si popicele care interzic accesul masinilor sun bune la ceva. Pe strada Andrei Mureseanu intre doua treceri de pietoni in spate...
-
Distrus aproape în totalitate după Al Doilea Război Mondial, oraşul şi-a recăpătat, de-a lungul anilor, strălucirea acum devenind cel mai ...